Vill härifrån

 
(Bild tagen ifrån Weheartit.com) 
 
Vill inte vara kvar här i Stockholm längre, vill starta om som jag gjorde när jag ej bodde i Stockholm. Vill kunna må bra igen och ha så roligt som jag hade då. Vill inte må förvirrande hela tiden och ha en klump i magen hela tiden. Har ständigt en klump i magen och orkar inte ha den känslan, vill ha en lugn mage och få kramp i magen utav så mycket skratt men det får jag ej. Minns inte sist jag hade så ont i magen av skratt bara. Vad ska det behövas för att jag ska kunna ha så ont i magen igen p.g.a SKRATT bara. Vill inte behöva titta bakom mig av oro eller få höra en jävla massa skitsnack om mig. Går inte att lita på NÅGON! Säger bara det, lita på dig själv om du behöver någon att prata med gå och prata med en utomstående istället för det går inte att lita på någon. Och att jag bryr mig så HIMLA mycket om allt och alla!? Får bara SKIT ifrån precis alla när man bryr sig otroligt mycket om den/de personerna. Jag hatar att inte sluta bry mig för jag är och alltid varit en sån människa som bryr sig allt för mycket om alla! Men nej när jag väl att någon ska bry sig så vad fuck får jag tillbaka, bara en jävla massa skit och attityd. Har testat flera olika sätt att kunna få någon att bry sig i alla fall om vad jag tycker och känner men nej då blir man bara avbruten etc. Så det är en hel del men DET är mycket mer än så också varför jag vill härifrån. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns här om du vill prata. Ta hand om dig :)

Svar: Vem är du? Tack försöker för varje dag som går.
Stephanie L. Redman

2013-07-03 @ 23:04:38
Postat av: Anonym

En gammal vän till dig :)

Svar: O det är?
Stephanie L. Redman

2013-07-04 @ 19:37:40
Postat av: Anonym

Är inte beredd att säga det nu men finns här i din blogg om du vill prata

Svar: Säg det på facebook vem du e? :) Stephanie redman
Stephanie L. Redman

2013-07-04 @ 20:30:01
Postat av: Anonym

okej :)

2013-07-05 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback