Kryssningen

 
 
 
 
 
 
 
Denna kryssning spårade ur totalt haha. 
Jag hamnade själv i våran hytt och de var iväg överallt haha och sov på andra ställen. 
Va för mycket alkohol för mig helt enkelt, vaknade upp helt kallsvettig så var tvungen att duscha av mig med iskallt vatten men var fortfarande as varm i kroppen. men det blev bra med lite mat och sedan mer sömn tills Lee kom in i rummet vid 1 tiden och väckte mig och gick upp med mig och mötte Filippa haha. 
Säger bara så här det var en lyckad kväll som spårade ur ändå. 
 
Detta kommer vi göra om igen haha, det sjukaste va att vi kom på ändå utan vuxen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: hasse

vem är tjejen bredvid dig?

Svar: MIn tjej kompis Filippa
Stephanie L. Redman

2013-08-04 @ 03:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback