Hatar att inte veta ett skit och sitta som ett ?

Utslag jag ej känner til!? 

 
Det roliga är, eller kanske inte ska skriva det roliga... 
Vi kan ju säga såhär, jag är snurrig jar typ utslag på händerna och ett på knät och lite här o där p.g.a Pevaryl Depot! En salva som man använder.Och jag får utslag som jag ej känner igen på kroppen så blir jag orolig och går in och läser överallt på vårdguiden och 177.. 
Jag vet inte vad jag ska göra just nu? 
Jag har inte svårt att andas, svälja, ingen svullnad i ansiktet, tungan eller svalgen. 
Inga svårigheter att svälja typ.. 
Men sen kommer vi till Nässeutslaget! Jag småt rött utslag på handen och i aniktet ser det ut som om jag har rodnat, och jag har det hela tiden just nu? Seriöst det sticks och kliar också. 
 
Jag kan ju också ha fel att detta inte är allvarligt, men ändå hatar att ta mediciner som jag ej känner igen. 
Läser alltid biverkingarna innan jag börjar och nu har jag gjort detta morgon och kväll i 3dagar, men nu kommer utslaget. Utslaget på knät kliade först och började se ut som ett nässelslag.. Det är samma sak på händerna. 
Gick in och läste och då stod det kontakat sjukhuset om du får det omdelbart! 
 
Jag kan ej väcka mina föräldrar nu, de sover och klockan är ju fan 01:08, kan inte somna va fan förns jag vet att jag är okej... 
 
Vad ska jag göra? 
Det försvinner inte på händerna heller.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback