Svar på kommentar..

Anonym om Ska ha min månadspeng idag?:
Vi har i alla fall inte fått dina pengar och du har saker som är mina så onödigt att gnälla då. Vi har gjort så mycket för dig, att du ens har mage att gnälla när du var den som drog och lämnade allt ouppklarat!
Jag:

Som sagt så har jag inte gnällt på att jag inte fått mina pengar? Och jag har sagt till Thomas att vi kan mötas upp jag och han så du kan få dina grejer? Samt saker jag lånat? Som väskorna också. Ja ni har gjort mycket för mig, men jag behövde få komma bort och få vara en 16åring. Jag vill kunna ta hem vänner och jag vill kunna må bra. För jag mådde inte bra där. Ja jag lämnade allt ouppklarat det har du rätt i. Och ja det var fel utav mig. Förlåt.
Och sen att Thomas kommer till min skola, tar Iphonen och säger att jag får tillbaka den när jag sköt skolan? Och sedan två dagar efter ser jag att det ligger en annons på Blocket av Thomas, på en Iphone för 4000kr, använd men går att använda? Och jag fick ju den utav honom som en tidig födelsedags present om jag inte har fel?! Jag har varken erat nummer för jag har ett nytt, så jag kan inte få tag på er. Så Thomas får ta det via Christopher så får han det av Therese. Och Grattis i efterskott till lill tjejen. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback