Du betyder så mycket för mig.

Har inga ord, du betyder så mycket för mig hjärtat. Du vet vem du är om du läser detta. Jag vet inte hur jag ska beskriva mina känslor, du kom in och gav mig ett hopp och kraft. Jag visste inte hur jag skulle beskriva dig efter jag gick hem, mitt hjärta och min mage pirrar varje gång jag ska träffa dig och det betyder jag är kär som ett litet barn haha. Du är mitt ögon godis och mitt hjärta. Det var ett tag sen vi var tsm, men jag får tillbaka alla känslor för dig för du behandlade mig så himla bra då och du gör det fortfarande. Ingen har kunnat ta din speciella plast i mitt hjärta, vi hade kontakt hela tiden då o då ändå, efter det tog slut mellan oss. Men nu är allt tillbaka igen och jag vet inte hur jag ska beskriva hur glad jag är. Du fick mig le hela dagen idag och igår när vi träffade dig i typ 10min bara fick du mig le och jag tänkte bara på dig då. T.O.M Mikka märkte det på mig att jag bara tänkte på dig och jag pratade om dig hela tiden.. Jag gillar dig för mycket hjärtat och mina käsnlor för dig växer och växer bara hela tiden. Kärlek till dig mitt hjärta... Har inga ord mer... Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback