2012-01-08

Här skulle jag vilja vara nu.
Idag ska jag åka och träffa Luiza, ska vara i Fridhemsplan klockan 17.30. Vi ska äta middag och sen ska vi kolla på en film, vi får se vad det blir för film. Kommer också få träffa Julia och Akilles och vi får se kanske ser hennes kille innan jag åker hem igen. Jag mår bara bra och jag hoppas att ni får en underbar dag. Solen skiner idag vilket jag tycker är skönt haha. Men under tiden innan jag drar så får vi se vad jag tänkte hitta på. Vi ses senare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Härlig blogg jag kommit till! ^.^

2012-01-08 @ 19:39:54
URL: http://ryttarre.blogg.se/
Postat av: Alejandra

OMG DIN BLOGG ! asso header skit finnnnnn puss på dig gumman saknar dig :* ses på tis ;D <3

2012-01-08 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback