25 MAJ

Hej på er!

Idag fyller min killkompis år och ett stort grattis till dig :) Jag mår sådär,börjar må lite bättre.. Jag kommer i helgen bara ta det lugnt träffa vänner tror jag,en massa annat också? vi får se vad som ska hända? Kommer inte få höra något utav en vän tills den vännen är hemma igen,för att min vän ska till Göteborg på studentfest hos en kompis :) Lycka till o ha så kul ;) Kommer sakna människan jätte mycket :( Jag kommer eventuellt dra till skolan nästa vecka,jag har pluggat idag och kommer plugga mera sen när jag kommer hem :O kommer plugga imorgon också,vi ska ha möte med skolan imorgon också och det kommer väll gå bra?? Vi får se vad som händer? Men vi syns snart igen..

Pussar och Kramar //Steffie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback