De senaste dagarna

 
 
 
Under de senaste dagarna så har vi varit uppe vid bergen och det var jätte fint. Jag mår i alla fall bara bra, men lite stressigt ibland och humöret går både upp o ned. Nästa vecka på måndag så börjar jag barténder kursen, det kommer bli spännande och roligt. Det som är bra också är att det är bara svenskar där, för då förstår jag vad de andra säger. Här i familjen så är det fullt upp hela tiden och därför kan jag inte blogga så mycket, det är också för att internet här nere dummar sig en hel del. Jag försöker blogga så mycket som möjligt men det är svårt. Ska dessutom fixa till designen till andra bloggen så jag kan börja skriva där istället. Men vi får se när det blir av! 
 
Snart är det middag här hemma och det ska bli super gott som alltid. Under de senaste kvällarna så har jag, pappa, och mamma Carro suttit o spelat kort och bara haft super trevligt med ljus. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför valde du att flytta dit? :D

Svar: Jag flyttade för att jag behövde omväxling och testa på att jobba.. Finns en del och dessutom så ville jag lämna det smutsiga Sverige eftersom alla snackar skit och går bakom ryggen på en eller enbart är elaka.
Stephanie L. Redman

2013-10-01 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback