Vill tillbaka

 
Jag på Mallorca. 
 
 
Alexandra & Jag i Paris. 
Nu är man hemma ifrån Mallorca & Paris! 
Har haft det hur underbart som helst och vi har haft det bra. 
Nu är man hemma igen och vill bara tillbaka för att det var så skönt att vara borta ifrån Sverige ett tag och träffa andra bekanta. Men saknade alla mina vänner och syskonen. 
Jag hoppas ni har haft det super! 
 
Imorgon har jag praktik i Västerholm och slutar förmodligen klockan 14:00. 
Därefter måste jag hem till Angie för att hämta dessutom min mobil laddare och vi tänkte prata lite osv. 
Har dessutom fått färg som det heter duga om det. 
Men ska bränna på mig mer när jag kommer hem nu hihi. 
 
Håller på färgar mina toppar mera nu och vi får se hur resultatet blir. 
Ska fixa en header medans nu till Angelica (Pelles dotter)
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback