Livmodern

   
   
 
1 Instagram bilden är på Lillasyster, 2 bilden är på mig, Rasmus och Stefan från idag på lunchen, 3 bilden är på mig från imorse och den 4 bilden är från lördags när jag åt glass, jordgubbar och lite grädde på!
 
 
Varför har jag ont i min livmoder igen nu!? 
Kunde inte sova inatt p.g.a jag hade ont i hela livmodern på vänster sida under hela natten.. 
Fick sova på rygg .. 
Jag mår annars prima skinka men det har ju varut bättre. 
Ska ta och träna skate idag med syrran, lillasyster och med Elin. 
Ska bli riktigt roligt. 
Får se vad man kommer göra på torsdag och fredag är ju ledig då hehe. 
Ska plugga vidare nu, vi ses! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

men åh vilken himla fin blogg! har du lust att göra ett bloglovin byte? i såna fall kan du väl säga till när du följer mig så kommenterar jag din blogg när jag följer dig tillbaka :)

Svar: Tack så mycket! Detsamma..
Stephanie L. Redman

2013-05-06 @ 19:50:03
URL: http://neonkids.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: följer dig nu!

2013-05-06 @ 21:51:11
Postat av: M

Har inte ditt nr

Svar: Du har det nu
Stephanie L. Redman

2013-05-07 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback