VILL HA!

 
Jag bara älskar Adidas skor! Dom är hur snygga som helst i denna model och riktigt sköna att gå i. 
Perfekta till mina jobbiga knän också hehe, dom är inte helt platta så därför får jag ej ont i mina knän så fort som jag får i ett par platta skor, t.ex ballerina skor och Converse. 
Ska dessutom skaffa inlägg till mina Converse så jag inte får ont. Men måste ha ett par till skor haha. 
Får beställa dessa sen när min lön kommer och sedan lägga undan pengar haha. 
Till Maj så blir det ett par sommarskor också, så jag har allt förberett till sommaren och slipper köpa en massa grejer under sommaren. Och i slutet av sommaren det vill säga Augusti typ, så kommer vi åka till London, där nere ska jag shoppa till hösten och sedan hemma i Sverige. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback