Skulan

 
Japp nu sitter jag i skolan bredvid Miriam haha, vi slutar om ungefär 15min sedan har vi Samhälle. 
Vi får se hur min dag kommer sluta och vara, Miriam verkar vara på bra humör och vi båda verkar vara riktigt förkylda, men jag är det mer än henne. 
 
Dagens planer ser ut såhär: 
° Åka hem. 
°Plugga. 
° Åka iväg och träffa *****. 
° Åka hem & sedan sova haha. 
 
Morgon dagens planer:
° Dra till skolan. 
° Åka hemåt & göra mig i ordning. 
° Gå på BIO med Luiza och Alexandra. 
° Sedan hemåt. 
 
Fredagens planer: 
° Ledig dag! 
° Till Bolaget. 
° Träffa *****. 
° Åka hem & fixa mig för kvällen. 
° Åka till *****, och fira henne. 
° Sedan försöka TA SIG HEM PACKAD. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback