Öroninflammation

 
(Bild tagen från Google.se) 
 
 
 
Gud vad jag vill skjuta mig själv just nu, har världens jäkla värk i öronen och vakande upp imorse gråtandes och gick ut till mamma som redan satt i köke vid 6-tiden.Hon bad mig gå och lägga mig igen vilket inte gick, jag bara satt och grät av smärta.. På vårdcentralen sa dom att jag har öroninflammation så jag har fått medicin nu, tack o lov.. Ska ta en snart och det är 2gram anibiotika jag ska ta i 5dagar. Rolig start på ett påsklov eller hur? 
Jag mår annars toppen och är glad. 
 
Blir att stanna hemma ikväll och imorgon tror jag. 
Vi får se hur jag mår imorgon, jag hoppas ni har haft en bra dag i alla fall och har ett bra påsklov! 
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback