Lektion

 
Just nu sitter jag på Naturkunskaps lektionen, vi arbetar med kloning och det går bra för mig. 
Under dom senaste dagarna har jag inte bloggat för jag har ej haft ork överhuvudtaget. 
Jag mår bra men alla drömmar jag har får mig orolig och fundersam. 
Ska dra till UMO idag så får vi se, ska testa mig för precis allting som går att testas på UMO. 
Haha jag kanske låter lite paranoid men vad ska jag göra? 
Jag har fortfarande förkylning som sitter kvar men den börjar släppa nu, tack o lov! 
 
Nu i veckan så får se vad som sker, rätt så mycket inplanerat faktiskt. Ska jobba på söndag igen och om ungefär 2veckor så kanske man drar ned till Göteborg med Steffie. Måste hinna träffa henne också något nu i veckan, men frågan är när? 
Får se vad som kommer ske nu i helgen också. 
Nu ska jag fortsätta på lektionen, vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback