Konstiga drömmar

 
 
Just nu så är jag riktigt paranoid kan jag tala om. 
Jag fattar inte varför jag drömmer så himla ofta om zombies, drömmarna känns så verkliga att jag får ont i hela bröstet när jag vaknar och har svårt att andas. 
I varje dröm så är det jag som blir jagad eller dödar hur många som helst, det är alltid oftast jag som har klarat mig eller någon annnan i min familj. 
Inatt så var det jag som hade klarat mig och drömmen hoppade till en del av ett varmt land där min andra familj bor med min pappa, det var bara några utav de som hade klarat sig och gömde sig, jag dyker upp och dödar de som är i huset där dom har gömt sig. Jag hittar dom och då kommer flera elitstyrkor in och testar o ser ifall de är sjuka, fast de var helt friska, och fick en vaccination så de inte kunde bli zombies. 
Därefter så åker jag och resten i ett flygplan som jag tydligen körde? (WTF)!? 
Och sen så vaknade jag. 
 
Drömmarna jag har känns så verkliga att jag blir paranoid i hela kroppen och huvudet. 
Vad betyder mina drömmar egentligen? 
Det är ofta jag drömmer om zombies också, jag hatar att gå runt och vara paranoid. 
Man kan ju undra om jag är lite sjuk i huvudet egentligen? Men som sagt man kan inte styra sina drömmar.. 
Så jag undrar vad betyder mina zombie drömmar om? 
Jag har dessutom drömt flera gånger att det har sket andra saker som gjort så att bara jag har varit kvar i min familj. 
Drömt oftast om hemska saker, så man kan säga att jag drömmer mardrömmar varje natt. 
Vad ska jag göra? 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Inom psykologins värld talar man ofta om att drömmar har en betydelse. Drömmar är bara en symbol för vad som kan hända eller vad du går och tänker på, är rädd för osv. Alla drömmar betyder någonting. Det kan vara en händelse du varit med om som du inte riktigt kan glömma (kanske blivit stalkad av någon? Blivit hotad av någon?) eller som du inte har avslutat ännu. Drömmar är mystiska, men det är roligt att undersöka dem. :)

Har igång en tävling på bloggen förresten där du kan vinna en valfri vara från Evas Underkläder. Delta gärna! :)

Svar: Tack så hemskt mycket för svaret ang mina drömmar! =) Okej går in och titta
Stephanie L. Redman

2013-03-11 @ 18:34:56
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Anonym

Antingen tittar du på för mycket zombie filmer eller så kan det tydas som ex;

Är du Zombi i drömmen kan det handla om känslan av du inte har kontroll över ditt liv, en förändring. Och att det finns saker i din omgivning som du känner dig maktlös emot osv.

Att bli jagad kan handla om stress i vanliga livet, Hur pass hotfulla de är och hur väl beväpnad du är speglar förmodligen hur du upplever den/de situationer du är stressad över. Men där handlar det inte om Zombies utan just att bli jagad.

Kan även handla om otrygghet, att du inte känner dig trygg hemma ex. Du letar efter en tryggare plats..

Bara Zombies kan stå för känslor inom dig som skrämmer dig. Känslor som du inte kan ta på, finns något inom dig som du inte kan kontrollera osv.

Om du drömmer att du dödar någon står det för att en fas i livet är slut och att en annan tar vid.
Eller så är det ens undermedvetna som säger åt en att det är dags att avsluta ett förhållande eller att avsluta något man håller på med.

Sen kan allt tolkas olika beroende på hela drömmen osv. Har läst massor om sånt tidigare och hade massor av böcker om det hemma så jag vet inte varför vi aldrig kollade det tidigare? Sånt kan vara riktigt spännande! / C

Svar: Tack för svaret =) Nu förstår jag bättre..
Stephanie L. Redman

2013-03-16 @ 11:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback