Hemma

 
Så himla skönt att vara hemma nu, det gick bra på UMO och det är så skönt att ligga i sängen för jag är förkyld som en idiot. Men var ju som sagt i skolan ändå, har haft snuva i 2veckor snart och om det ej har gått över på måndag nästa vecka så får jag gå till vårdcentralen igen, för då kan det vara att jag är på väg att få bihåleinflamtion eller vad det nu än heter. 
 
Jag kommer på fredag vara hemma hos Carro och får sällskap hem fram till LIljeholmen utav Diana som jag inte har träffat på HUNDRA ÅR typ, var jätte länge sen faktiskt. Saknar henne och våra tider tillsammans. 
Jag hoppas ni har haft en bra dag hittills, jag ska i alla fall titta på film nu och sedan plugga lite. 
Blir sängen efter det. 
Vi ses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback