Busy

 
 
 
ÅHH vet inte hur jag ska beskriva igår dagen och denna morgon. 
Helt jävla underbar säger jag bara! Kan blickar döda som gör dom de nu kan jag redan säga. 
Jag är så kär att jag inte vet vart jag ska ta mig till just nu för att vara ärlig. 
Helt underbar människa! 

Mötte i alla fall Steffie i stan och vi gick runt en stund och tittade på grejer och sedan åt vi lite. 
Är hos henne nu och om ett tag drar vi hemåt till mig för att ta det lugnt och under kvällen drar jag till *****. 
Han ska göra sitt och jag ska göra mitt haha. Låter kanske lite konstigt men no får se sen vad som sker. 
Jag mår i alla fall toppen förutom att öroninflammationen sitter i fortfarande men hoppas att den är över på måndag, då vårdcentralen sa att den kommer vara över då. Tar liksom 2gram antibiotika var 8-9timma och det är jobbigt, man är ej sig själv i början när man har tagit dom haha, men sen så. 
Hoppas ni har en bra påsk. 
Vi ses sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback