22:22

 
Att man kommer på att blogga om sin dag klockan 22:22 är sjukt. 
Jag har haft hela dagen på mig att blogga och lägga upp musikvideos och en hel del. 
Jag mår i alla fall sådär för att vara ärlig, mycket som har varit i huvudet på mig. 
Jag har haft tankar om min framtid, hur mitt liv kommer se ut om 5år (vart jag kommer stå), vad för jobb jag kommer ha, kommer jag bo hemma eller ha egen lägenhet? Det är mycket som har cirkulerat i huvudet på mig. 
 
Fysiskt så mår jag toppen men har fortfarande den där jobbiga hostan. 
Ska till skolan imorgon och vi får se hur det kommer gå, hoppas jag kan vara ute en stund imorgon i alla fall. 
Ska lägga mig nu är trött, så vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback