Full dag!

 
 
Gud vet inte vad jag ska göra med dessa dagar egentligen! Allt är i full fart hela tiden, nu imorse så hade lillebror Jonathan skolavslutning på sin skola, så var där först. Därefter mötte jag upp Evelyn och drog till Hornstull för hon skulle äta Sushi, jag hade inte med mig mitt matkort så kunde ej äta. Men efter det så gick jag förbi stora syster Luizas jobb och hon tog lunch rast, vi satt och åt lunch tillsammans och pratade lite skit. När vi väl sa hej då så drog jag och Evelyn mot Vårberg och mötte upp Maria, slutade med att vi satt i shorts och linne och solade på hennes gård. Klockan började närma sig 4, vilket jag då gick och hämtade Jonathan på fritis.
 
Vi kom hem och jag började med middagen på en gång, hade tänkt åka till Skärholmen för att justera hans glasögon igen! Men nej vi stannade hemma istället. Nu har han borstat tänderna och lagt sig i sängen.
 
Det jag ska göra är att ta ett skönt bad och unna mig egen tid och bara slappa typ.
Imorgon lämnas Jonathan först och sedan är det iväg att möta Elin, hon har tvingat med mig till Skansen med skolan (DÖDA MIG)! ... Va fan ska vi göra på Skansen egentligen!? SERIÖST! Hahahaha. Men vi ses imorgon. Tog en del bilder idag men det får komma upp imorgon tror jag.
Fredags planerna får vi se vad som sker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback