Skate

 
 
Frågan är om man vågar ställa sig igen på brädan efter olyckan på Mallorca. 
Jag hoppas att det kommer gå bra och att jag ej kommer vara livrädd. 
 
Vi har i alla fall ätit en god middag som jag och pappa hjälptes åt med och jag har bakat både en kladdkaka och Hallonpaj som jag sa tidigare till er. 
Kommer upp bilder på båda två osv. 
Men snart ska vi gå ned till Parken och skatea lite, funderar på att efter det att dra ut och springa och träna lite, men har ont i halsen (Krasslig). Men vi får se vad jag gör, ska i alla fall lägga mig innan 22 ikväll och kommer börja med mina sömntabletter igen och måste ringa BUP igen och få tid och prata igen och få ut medicin och göra en utredning. 
 
Ska dessutom ikväll hinna med och färga topparna ljusare så vi får se hur alla planer kommer in och så. 
Det vill säga håret är redan som ombre men det ska bli betydligt ljusare. 
 
Ska iväg nu så vi ses sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback