Bakning och städning

 
 
Bild från Gran Canaria, vi var vid Playa Del Inglés. 
 
 
När vi vann en båt tur borta vid Puerto Rico 
 
 
Idag har jag och Alexandra städat en hel del hemma och fixat. 
Vi gick för en stund sen ut på en promenad och är tillbaka nu och hon gör choklad bollar. 
Vi ska bara ta det lugnt ikväll tillsammans och se en film eller två haha. 
 
Jag mår i alla fall sådär, går upp o ned för mig och är förvirrad som alltid. 
Annars är allt prima skinka.
Ska dessutom boka tid för mina knän igen och kolla på resor. 
Blir att besöka Gran Canaria igen ju så vi får se, känns som om denna resa ej kommer bli av heller tanke på en hel del som man själv har fått reda på osv. 
Jag hoppas ni har haft en bra dag i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback