Treat Her, Treat Him.

 
Jag vet inte vart jag ska börja direkt. 
Under flera år så har jag blivit utnyttjad och speciellt så har killarna lekt med mig bara. 
Visst ni kanske tror att jag inte har bryt mig så mycket, men kan lova er att jag faktiskt har gjort det. 
Jag vill inte trycka ner några killar just nu, men ni kan såra en tjej oerhört mycket och hon kanske aldrig vill kunna lita på någon mera eller träffa någon kille senare. 
 
Jag har otroligt svårt att lita på killar och det är för att jag har blivit behandlad som skit i deras ögon. 
Jag hatar att jag inte kan lita på vissa killar fullt ut, men vad ska jag göra? 
Jag är mera försiktigt över hur jag pratar med killar och lär känna dem. 
Jag vill inte bli behandlad som en drottning som det kanske står på bilden, utan jag vill bli behandlad bra och förtjänad. 
Jag har också behandlat killar som skit men det är för att jag har gjort likadant som de har gjort mot mig. 
Fast jag har behandlat de värre och då kanske det gick för långt.. 
Jag vet att jag inte är perfekt och det är ingen heller på denna jord. 
För att vi alla har brister och fel när det gäller kärleksfronten och på G fronten. 
Ifall en kille säger till mig att han gillar mig eller älskar mig så tror jag inte dom. 
Jag kan börja tro på dom ifall det är så att vi har varit på g länge och sedan blivit tillsammans, de vill säga om vi har varit tillsammans i 2-3månader, då kanske jag kan säga samma sak om jag känner så starkt för en sån kille. 
 
Jag vill inte att vi tjejer ska bli utnyttjade på det sättet eller killar egentligen heller. 
Men vi tjejer/kvinnor kan vara riktigt grymma och vi är jävligt smarta i dom lägerna. 
Just saying guys! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback