Saknar sommaren

'
Gud vad jag saknar sommaren, seriöst haha. 
Saknar den sköna sommar värmen när man gick utanför sin port och kände värmen komma direkt i ansiktet. 
Att man kunde bada och gå i shorts hela tiden typ. 
Så himla underbara resor jag var med om förra året också. Jag var i Paris och det var riktigt roligt, jag älskar ju paris för det är min favohuvudstad och den är så romantisk. 
Jag saknar också spanien där man hörde alla prata spanska och trevliga människor. 
Det som var så roligt i spanien var att vi åkte på en båtresa under en dag och jag fick åka bannankanot första gången. 
Var jätte roligt! 
Jag saknar allt med sommaren! Och sen att en ängel gick bort under sommaren och direkt ungefär efter så åkte vi till Riga och det var trist väder i 2-3 dagar men det var roligt ändå, för man fick träffa nya människor. 
Jag längtar till våren redan nu och sommaren. 
Först så ska vi åka till Mallorca och direkt från Mallorca ska vi åka till Paris för där hålls tävlingarna i slalom skatebord i början av detta år. Sen blir det London i Augusti! Ska bli super roligt, men det bästa resan jag verkligen ser fram emot är Texas i höst! Jag älskar USA och snart kommer jag få åka dit hihi. 
Ska försöka åka utomlands under vintern sen, men vi får se vart! Kanske thailand? 
Vad tycker ni? Skulle vilja åka till maldiverna men det är så dyrt. 
Men vi får se. Sanar sommaren i alla fall, hoppas tiden flyger förbi så vi får sommar snart! 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Livet med Kronisk Daglig Huvudvärk

Hej!

Ville bara kika in och berätta att jag nu har bytt blogg från Nattstad till blogg.se för att utöka med mer foto! Hoppas du följer med dit! :)

PS. Du får jättegärna följa den nya bloggen (http://babustylee.webblogg.se) på blogkeen! Om jag inte redan följer dig, så självklart följer jag tillbaka! :)

2013-01-26 @ 15:50:18
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback