Pluggat

 
(Lilla Tyson). 
 
 Man kan inte tro att jag har pluggat va? 
Jo men det har jag faktiskt i lugn o ro t.o.m. Sover ju fortfarande hos sebbe för han jobbar och jag tar hand om missen hans. Eller det borde vara min misse van fan. Men jag mår i alla fall mycket bättre nu men är super trött så ska nog sova snart tror jag. Jag har imorgon 1 prov i hälsopedagogik och en debattduell haha. 
Undra hur det kommer gå? Alltså debattduellen. Men i vilket fall som helst, idag så har jag städat hela lägenheten haha, såg ut som ett helvete och hatar när det ser ut som ett helvete. Så efter jag had eätit nere hos mig så började jag städa här och röja, tror aldrig Sebbe har aft såhär fint rum tidigare haha, vardagsrummet är städat, köket också och hallen har jag också städat. Har dammsugit överallt också, Imorgon återstår bara toaletten och badrummet här. 
 
Aja ska i alla fall lägga mig nu, ha det bäst vi ses imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback