Migrän

 
Roligt att man vaknade upp med migrän imorse, just nu så är det bättre måste få i mig någon mat för har fortfarande skit ont i huvudet. Sov sådär inatt hade mardrömmar också. 
Imorgon drar jag till skolan och efter skolan ska jag möta upp Sebbe för att han sk aha sina nycklar och vi ska prata lite och umgås. Han är ju trotts allt min närmaste bästa kompis och har inte träffat han på länge. 
 
På torsdag efter skolan så kommer jag dra till UMO och prata om P-Stav, ska byta skydd tänkte jag. 
Jag mår annars super. 
På fredag får vi se vad som händer, ska iväg på en fest så sover troligt hemma hos Sebeb då like always. 
Jag hoppas ni har haft en bra dag hittills i alla fall för det har inte jag. 
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback