KUL?

 
Hej på er! 
Idag gick skolan super, hade över min kille hos oss idag o det var hur jävla trevligt som helst. 
Jag mår bra och hoppas att ni också mår bra. 
Är bara lite nervös över att jag ska ha min operation 25 Januari nu för cystan. 
Kul? Nej?! Ska på samtal samma vecka angående hur hela operationen kommer fungera och så. 
Jag hoppas att det kommer gå bra för mig. 
 
Ska äta snart med mammsen och lilla syster, efter det så ska jag ta och lägga mig o sova tidigt, är otroligt trött. 
Ska på besök imorgon på södersjukhuset klockan 10 tror jag att de var. Inte säker men tror det.  
Ska på Hjärnröngten igen för att se om allt är okej igen. 
Ska dessutom förbi UMO imorgon eftermiddag och se angående en sak. 
Vi ses senare eller imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback