Hemma nu

 
Just nu så är jag hemma och allt har gått bra, har pratat en massa och mått bra efter operationen. 
Var uppe och gick redan efter 2timmar med mamma i korridoren där. Den va lång men jag orkade, jag är starkare än vad ni alla tror. 
Blir att stanna hemma imorgon och bara ta det lugnt och kolla film i sängen och allt. 
På söndag får vi se hur jag mår och på måndag. 
Får se om jag går till skolan då också, om jag är riktigt kry. 
Ska snart i alla fall ta och gå o lägga mig. 
Jag har också beställt en helt jumpsuit på Nelly.com, såg att det var REA så var bara tvugen att beställa den.. Den är riktigt fin! 
Lägger upp bild på den snart! 
Men vi ses imorgon. 
Godnatt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback