hate it

 
(Bild tagen från mammas facebook, dags att börja hårdträna snart)! 
 
Hatar att vakna tidigt när jag inte har sovit som jag ska under natten. 
Mamma och pelle ska borra i rummet vårat och sätta upp dom fina hyllorna nu. 
Jag måste dessutom komma ihåg och äta frukost, är dålig på det. 
Jag har börjat mått illa på mådde morgonen och kvällen innna jag ska sova nu, vilket är inte okej. 
Undrar vad det kan vara, jag mår annars bra. Måste sova tidigt ikväll för har skola på tisdag så måste vända på dygnet annars kommer inte jag kunna komma upp. 
Jag hoppas ni har haft ett bra lov, för det har jag fast man har varit magsjuk/haft maginfluensan. 
Nu ska jag gå o äta frukost och sätta på mig kläder så får vi se vad jag hittar på idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback