Blir galen

 
(Bild tagen från weheartit.com). 
 
Som sagt så blir jag galen utav att jag får höra av allt o alla, att jag har en perfekt kropp! 
Fin rumpa, mage, midja, former, allt.. Bla bla bla.. 
Jag är så in i gatan missnöjd med min kropp att jag skulle kunna stanna inne o inte lägga upp redigerade bilder på mig hela tiden, vilket jag gör ändå. 
Jag ogillar mest av allt min mage, mina lår och min rumpa! Dessutom så vill jag träna så hårt att jag vill få den perfekta kroppen för mig, ser hur fina kroppar alla andra tjejer har i min omgivning o jag blir galen utav att jag inte tycker min kropp är perfekt eller fin. 
 
Jag har kämpat i flera år med mitt utseende också, men aldrig blivit nöjd. 
Ser en bild på en sjukt fin tjej kanske o sen måste jag också fixa mig så fin. 
Varför blir jag så för? 
Är det för att jag inte kan tro på mig själv o tycka jag ser bra ut? 
Jag hatar att må dåligt av min egna kropp. 
Vad ska jag göra för att kunna älska min egna kropp? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback