Vad är dagens planer?

 
 
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, eller så jag vet. 
Först så har Adam en födelsedagsfest i en lokal och sen Carro som ville att jag skulle följa med till Huddinge med henne och Elgeryd. Jag vet inte hur jag ska hinna direkt. Först så lovade jag ju Carro och sen sa jag till Steffie att vi får se. Jag vet inte hur ska jag göra nu... 
Jag mår i alla fall sådär, lite kraslig i halsen faktiskt men det blir bättre med halstabletterna jag har haha. 
Hade jätte trevligt igår när jag träffade en underbar person, vi ska ses imorgon också, o då får vi se vad vi hittar på. Jag avslöjar ej namnet ännu. Jag vet inte heller vad jag ska ha på mig ikväll såntfall. 
Vi får se hur det slutar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback