Ha tålamod!

 
1 headern. 
 
Nya headern. 
 
Tjenare på er alla! 
Just nu så kanske ni tycker bloggen ser fucked up ut? 
Men jag håller på fixa den och tro mig det tar tid som in i helvete kan jag säga. 
Men snart så är den klar! 
Måste lägga mig nu faktiskt, har varit vaken och fixat med bloggen i flera timmar nu! 
Jag har ändra ikonen på fliken, alltså när ni går in på en ny flik på internet o skriver min adress så kommer en rosa rund diamnt upp. 
Jag har ändrat headern på bloggen. 
Ändrat bakgrunden på rubrikerna i menyn (Om mig, Sök i bloggen). 
Och en hel del är kvar.. 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Fin header :)
Hoppas du får en fin lördag :)

Svar: Tack så mycket! Detsamma på dig :)
Stephanie L. Redman

2013-02-16 @ 10:40:54
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback