Gud orkar inte

 
Jag orkar verkligen inte blogga faktiskt. 
Man blir så trött på det, har haft min blogg sen 3år tillbaka nu och innan det bloggade jag på en annan adress. 
Man blir faktiskt jätte trött på det. 
Funderar helt enkelt på att ta en bloggpaus eller sluta blogga totalt? 
Jag vet inte vad ni mina läsare tycker, men känner inte för det knappt. 
 
I helgen verkar allt bokat och klart. 
Men vi får se om jag mår bättre till helgens planer. 
Jag har fortfarande jätte ont i huvudet o är mätt som en pannkaka av all mat osv. 
Nu ligger jag i sängen och ska snart som möjligt lägga ifrån mig datan och sedan sova. 
Vi får se om jag kommer till skolan imorgon! 
Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback