Dålig uppdatering..

 
 
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, men har verkligen inte haft tid och lust. 
Imorgons ska jag i alla fall åka till skolan, äntligen. 
Sen därefter skolan har jag ingen aning om vad som sker, ska nog träffa på Steffie och få mina grejer. 
Jag mår bra och livmodern är super. 
Jag hoppas ni har haft en bra helg, för det har inte min familj haha. 
Min lilla syster har influensan/snuva.. Min bonus pappa har också det nu och min mamma är på g och få det lite också. Jag än så länge har inte fått det, tur som. 
Men vi får hoppas på att jag inte åker på det också. 
Ska lägga mig ner nu och kolla på en film och sen får vi se om jag somnar eller inte. 
Vi ses imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback