Om jag hade

 
 
Tänk om jag hade blåa ögon, visst skulle det vara fint?! 
Ska köpa blåa linser sen och testa hur det ser ut. 
 
Jag mår i alla fall sådär, känner mig lite krasslig men det kommer gå över, mitt imunnförsvar har blivit mycket bättre pga min träning så hoppas det håller sig bara nu tills jag åker, var rädd för att få ögon inflammation men det är nog ingen fara det med. 
 
Jag åker till pappa min om 10 dagar och jag bara längtar dit. 
Ska åka till jobbet idag och vem vet jag kanske drar ut på en promenad senare och träna lite. 
Har ingen mobil just nu för skulle byta till iphone och klippte kortet och har ingen adapter, glömde dessutom att jag var tvungen att låsa upp mobilen, så jag ska göra det imorgon. 
Ska försöka träffa C och barnen imorgon om det inte har andra planer hehe. 
Måste dessutom hitta resväska! Panik nu! 
Är så flygrädd också och vete satan hur jag kommer må när vi ska sätta oss på flyget sen. 
 
Börjar dessutom skolan på onsdag så då får vi se hur mitt schema ser ut så jag kan tajma in jobb osv. 
Ska dra vidare nu, vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback