Nästa vecka!

 
(Bild från 2012 på GC)
 
Nästa vecka sitter jag på ett plan ned till GC! Fy vad jag är nervös, men det ska bli riktigt roligt. 
Att få komma bort kommer också bli härligt. 
Har så mycket att göra innan dess, tvätta en hel del kläder, packa ned saker, prata mer med skolan. Umgås med min mor, min lillasyster, min bonus pappa Pelle och de andra innan jag åker. Det finns en hel del mer jag måste göra men orkar inte ta upp allt. 
 
De senaste dagarna har jag passat Julia (Luizas dotter), varit hemma, tränat, jobbat, fixat naglarna och träffat mina andra små syskon. 
 
Är helt slut i hela kroppen så imorgon ska jag försöka ta det lugnt, ska försöka få tag i C för att hon kanske behöver hjälp imorgon med gullungarna när hon är på BVC med ena barnet hehe. 
Sen resten av morgon dagen ska jag ta det lugnt bara, lägga mig i tid och ta mig upp klockan 7:30 på onsdag morgon. Skolan börjar på onsdag klockan 9:00 så måste försöka komma upp då! Ska ställa flera alarm och den jobbiga alarm klockan i rummet, som man bara vill slänga in i väggen varje gång den börjar låta! 
 
Nu är det dags för mig att sova. 
Vi ses! 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Snart snart snart :)

2013-08-20 @ 22:22:57
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback