Vakna med migrän anfall

 
 
 
Det värsta jag vet är att vakna med ett migrän anfall som är på g. 
Jag vaknade imorse med fruktansvärd huvudvärk och sedan började anfallet om migränet, de var ej roligt. 
Så jag fick stanna hemma idag, roligt (NOT). Jag ville gå till skolan idag t.o.m och försökte ställa mig upp och börja klä på mig, det gick inge vidare kan jag tala om. 
 
Har huvudvärk nu och ska försöka ta Alvedon (fast de ej hjälper), så ska jag ta de ändå.
Jag mår annars prima skinka och idag blir det att plugga på Hälsopedagogik, Samhällsekonomi och Förberedelser för Svenska Nationella nu på måndag. 
Hälsopedagogiken är lätt men måste klara provet imorgon för om jag ej klarar det provet, kan jag få göra om hela kursen sen i höst och det vill jag inte, det är SPA historik. 
Samhällsekonomin är e aning svårare men om man pluggar så går det. 
Svenska nationella måste jag välja ett ämne jag vill skriva om och måste ha bestämt mig tills på fredag. 
 
Vi får se vad dagen har mer att erbjuda om.
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback