Underskatta ej mig





Nu ska jag berätta något som fått mig må skit..

Den 25 Januari 2013 operade jag mig och de tog bort min ena äggstock vilket kommer få mig svårare att skaffa barn senare när jag vill börja bilda familj.. Det var tur att dom hittade min Cysta som jag hade på min vänstra äggstock förra året i Juni den 3. Jag fick den p.g.a jag var ***** då, o det var tur att dom hitta den då. Jag är glad över att jag gick gjorde det valet jag gjorde för annars hade jag inte vetat att jag hade en Cysta på min vänstra äggstock. Visst jag mår dåligt över det & tänker på det varje dag men bättre det än att det kanske skulle sprida sig ju?

Jag vet att det blir svårare för mig att skaffa barn sen, men får kämpa för jag älskar barn överallt på jorden.. Jag vet att jag ska vara positiv o det är jag, men ibland så mår man dåligt o tänker på det.. dessutom då kommer min uppväxt upp och alla flyttar mellan min pappa & mamma.

Just nu vet jag inte ens vart jag vill vara eller vart jag står på mina fötter, bråk överallt.. Mellan mamma & pappa är det bråk hela tiden men ändå så ler jag på utsidan fast jag mår jävligt dåligt på insidan.. Varför ska jag må så här för, vad har jag förtjänat för att må så här? Finns 1 person som tror och litar på mig och tänker ej nämna namn.. Men jag vet att jag alltid kan lita på den människan. Den personen har hjälpt mig alltid & ställt upp..Tackar den människan än idag för det.

Finns så mycket som ingen vet om mig o vilka jag känner.. Människor underskattar mig tills de får reda på hela sanningen, då blir dom helt tysta. Vissa hör rykten om mig som ej ens stämmer, de kommer då och frågar mig om det är sant, då säger jag bara "Det är upp till dig om du vill tro på rykten eller tro på mig och min uppväxt", som sagt ingen är perfekt, alla gör fel och alla har brister. Man kan förlåta människor men kanske ej vara vän med den.. Utan säga hej om man möter på varandra någon gång.. Gå vidare o tänk framåt . Va ej i det förlutna om det inte är så att du mår riktigt dåligt..

Det var de jag ville säga ikväll..

Kommentarer
Postat av: Linn

Kämpa på, du klarar detta <3

Svar: Tack..
Stephanie L. Redman

2013-04-13 @ 09:11:56
URL: http://jonssonl.blogg.se
Postat av: Carro

Det är bara jag som är här, jag har två nr till dig och vet inte vilket som är rätt? Jag tycker det skulle vara jätte kul att få träffa dig..

Svar: Okej då vet jag.
Jag skickar det på Facebook till dig, tycker jag med..
Stephanie L. Redman

2013-04-13 @ 13:33:24
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: elin

Du är stark gumman. Hoppas du vet att jag finns här för dig ♥

Svar: Jag vet gumman <3 Tack! Finns här för dig också <3
Stephanie L. Redman

2013-04-21 @ 00:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback