Träna

 
 
 
Tog mig faktiskt tid att träna lite idag och jag har åkt lite skate också med pappa Pelle och det gick super. 
Vi åkte ned till hemköp i Älvsjö som ligger precis vid SATS och det gick bra förutom att det var grus överallt men det gick bra. 
Jag kommer nu ta en dusch och sedan lägga mig och titta på film. 
Vet ännu inte vilken jag ska se, jag har 2filmer att välja mellan. 
Det är I robot med Will Smith eller I'm Legend med han också. 
Kände för att titta på film från honom bara för att jag tittade på Bad Boys 1 och 2 nu i veckan. 
Han är bara en sån bra skådespelare så ibland får jag ett ryck och vill se alla filmer från just en skådespelare. 
Så ikväll blir det Will Smith kväll. 
 
Ska duscha nu, ha det bäst så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback