Skolan & Drömmar

 
Nu sitter man på lektion och det är Engelska så det funkar, har ej börjat med uppgiften ens. 
Men jag vill ändå passa på att ta upp mardrömmar igen.. 
Inatt hade jag hemskade mardrömmarna på väldigt länge, det var allt ifrån kärlek med en person som jag ej vill förlora eller bli lämnad av, familjen handlade det om, det handlade om en annan viss person så jag vaknade flera gånger inatt och fick somna om igen och hoppas på att jag ej skulle drömma om samma sak. 
 
Jag hoppas att ni har bättre drömmar än mig. 
Kan förklara mer om mina drömmar senare idag, men just nu kan jag ej. 
Jag ska på lunch nu och i eftermiddag ska jag ta och sitta barnvakt åt lilla Julia (Luizas dotter)
Åker sedan därifrån hem till hjärtat, tror han är klar med dansen vid 22 idag så vi är väl klara båda två samma tid. 
Tror inte Luiza kommer vara borta så länge men vi får se. 
Ha det bra så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback