2013-04-12

 
 
Jag blir galen, vi har bara pedagogisk ledarskap idag och den lektionen har vi nu och sen slutar vi. 
Seriöst vad ska man göra idag efter man har slutat vid tjugo i elva, någon som har ett förslag? Hojjta till sånt fall haha. 
Jag vill ändå passa på att säga att min rygg gör otroligt fortfarande ont och om värken ej går över tills på måndag så drar jag in på sjukan för att kolla eller vårdcentralen, för att min rygg är sne också det vill säga jag har skolios. 
När jag gick i 4:an eller ifall det var 5:an så var min rygg 4° sne och när jag kollade i 9:an så var den 7 eller 9° sne, kommer inte ihåg ifall det var 7 eller 9. Men redan då sa dom att jag ska gå och kolla då o då p.g.a min rygg är sne och nu när jag har skadat ryggen så kan det vara så att jag har skadat ryggraden, för jag landade på svanskotan och det smal till som f*n, jag kunde inte röra mig överhuvudtaget, så mamma och Pappa Pelle fick hjälpa mig upp.. Mamma puttade på min rygg att jag skulle börja gå igen men det gjorde jätte ont.. 
Dumma mig, så började jag åka skate igen och fortsatte fast jag hade ont och mitt högra knä började säga emot på slutet haha. 
 
Annars mår jag toppen och vi får se vad som sker ikväll. 
Det blir utgång eller så kanske det blir hemma kväll med Steffie om hon pallar haha.. 
Men vi får se haha. 
Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback