Vad jag gjort..



 
Japp under helgen så har jag varit med *****.
Varit med familjen lite och bara tagit det lugnt. 
Har inte orkat göra så mycket faktiskt, vet inte vad det är med mig. 
Dessutom är jag så himla trött på det här jävla pissvädret! 
Funderar på att åka ner på höstlovet till Gran Canaria kanske, men vi får se vad som händer på höstlovet. 
Jag mår i alla fall sådär, har börjat fått ont i magen rätt så mycket. 
Fick reda på att Jossans mamma har också ont i magen och att Issa är magsjuk. 
Så jag hoppas Fan att jag inte blir magsjuk nu. 
Kan inte vara sjuk 2veckor i rad. Måste till skolan och se vad jag missat och plugga så snabbt så möjligt, så jag inte ligger efter. Det är A och O! Ska ta och lägga mig nu, har nyss duschat och det var sjukt skönt. 
Köpte dessutom en ny hudkräm idag i coconut lukt och det luktar sjukt gott! 
Jag bara älskar den för den är så fet också och man blir väldigt len efter. 
 
Nu ska jag sova så ha det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback