godmorgon

 
 
(Gissa vad jag sitter och läser nu?)
 
 
 
Fan vad jag är trött, vill bara sova nu egentligen. 
Men väcktes pga sms. Så bara att gå upp för jag kan inte somna om nu. 
Jag mår rent ut sagt dåligt och hade hjärtklappning igen på natten eller så var det något annat. 
För jag hade ont i hela tiden och det stack till i hjärtat och bröstet. Men läggde mig bekvämt och tänkte på annat. 
Sen kunde jag somna. 
 
Idag blir det skolan sen hem efter det och sova någon timma, sen blir det att åka till vårberg vid 19:00 och träffa eve. 19:30 ska vi dra till 2: hemmet för det blir comeback för deras dansgrupp, och jag har börjat med dom i deras dansgrupp. Härligt? Nu ska jag ta och klä på mig och äta frukost. 
Ses! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med Dansen och hoppas det blir bättre

2012-09-13 @ 02:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback