vissa grejer ljuger jag om..

 
 
Japp vissa grejer ljuger jag om för killar och så.. Det är för att jag inte vill att de ska veta varför jag gråter för den personen eller annat skit som dom fått mig ledsen över. 
 
Jag ljuger rätt så ofta också angående hur jag mår för vänner, brukar säga "jag mår bara bra". 
Fast jag inte gör det. Mår dåligt men visar bara inte det. 
Visar inte ens det till killar för att jag vill vara perfekt. 
Jag tycker att jag är hur tjock som helst och ser ut som en jävla flodhäst. 
Jag tycker att jag är ful och äcklig. 
Men ändå så tar jag en massa bilder på mig. 
Är så avundsjuk på andra tjejer som jag tycker ser jätte bra ut. 
 
Jag vill vara smal och inte tjock. 
Vill ha en fin hy som de har. 
Jag ogillar mig så otroligt mycket. 
 
Och försöker vara hur perfekt och fin som helst åt killar eller en kille. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jätte ledsen när jag läste vad du skrev, du ser jätte small och fin ut ! Sluta tryck ner dig själv och försök se hur fin du är istället

2012-10-04 @ 15:32:42
URL: http://www.nattstad.se/bbeckass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback