Varför har jag så ont i huvudet?

 
 
 
Varför har jag så himla ont i huvudet, fast jag har vilat idag? Det var en bra fråga det. 
Jag hade bara 1 lektion idag pga jag var inte i skolan på hela förra veckan, 
i svenskan så fick jag gå hem för att jag inte har läst boka jag fick en som de hade smeinarium på idag? 
Samt i matte så ska jag inte plugga deras matte längre, pga en anledning.
Så jag behövde inte vara kvar i skolan. 
Efter det så undrade jag vad jag skulle göra, så jag drog och träffade Angie och vi båda vilade lite innan vi skulle hämta Jonathan. 
 
Snart blir det middag och därefter dusch och mys framför TV:n med Angie. 
 
Men frågan är varför jag så ont i huvudet? 
Jag är hela tiden trött fast jag sovit under natten också? 
Har druckit vätska. 
Så nu fick jag en Alvedon istället, hoppas den hjälper. 
Är seg ibland och närjag ställer mig upp oftast eller rör på mig så hänger inte kroppen med. 
 
Vad är det för problem på mig haha? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför gjorde du slut med Robin?

Svar: Hahaha Anna du vet redan det
Steffie Lindgren Redman

2012-10-23 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback