hatar kyla

 
Japp som sagt så hatar jag kyla. 
Är hemma pga förkylning och feber i kroppen fortfarande. 
Skulle haft skolfotografering idag men det kan jag heller inte vara med på pga jag är hemma. 
 
 
Jag mår annars sådär och jag låg o grät igår i sängen innan jag somna. 
Så fort jag började tänka på en massa o det som sker nu, så började jag bara gråta. 
Tårarna bara rann hela tiden och jag kunde inte få stop på dem. 
Jag kände hur en stor klump i magen jag hade och jag kunde inte ens andas. 
Jag vill inte gråta, och det är inte ofta jag gråter heller, det är väldigt sällan. 
Jag vill inte gråta framför någon heller för jag tycker det är så pinsamt. 
Jag hoppas att detta kan bli bättre. 
 
Dessutom så måste mamma nu ringa till ***** . 
Blir så himla trött på att det gör ont då o då och jag blöder hela tiden typ. Det är typ 1veckas uppehåll sen kommer det igen. Har dessutom slutat med mini pillerna så det borde hjälpa nu. 
Vi får se hur det slutar också.
Nu ska försöka dricka lite te och försöka vila, så febern går ner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback