Godnatt

 
NU går jag och lägger mig! 
Är inte på ett toppen humör, är väldigt ledsen o vet inte vad jag ska göra.. 
Höll på att ge upp ikväll/natt. 
 
Den jag behövde prata med mest kunde tydligen inte svara. 
Personen som alltid får mig att tänka rätt och tänka på annat än negativt. 
Vet fan inte vad jag höll på göra liksom inatt. 
 
(Inget olagligt btw)!
 

Men jag mår inte så bra i psyket just nu.. 
Jag kom hem för 30min sen kan man säga, var i Hässelby med Piff och Blondi. 
Hos en kompis och tog det lugnt, ett litete chilkrök. 
 
På vägen tillbaka när jag och Blondi åker mot Fruängen så vi blev vi minst uppraggade över 7 gånger. 
Vi flyttade oss i typ hela vagnen, vilket var lite irriterande. 
Men vi övdelevde trodde vi, tills vi kom till MacDonald's i Västberga där vi boda bor. 
Där blev vi uppraggade igen, seriöst? 
Vad fan finns det för killar/män? 
Aja ska sova nu. 
Ska möra Steffie imorgon och få mitt smink, sen går vi väll runt i stan antar jag.. 
 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback