Dags att skärpa sig!

 
 
 
(en bild på mig och Steffie) 
 
 
Fan dags att skärpa sig nu med självförtroendet! 
Ska börja vårda min hy bättre med solarium och dessutom ska jag träna flera gånger i veckan nu. 
Ett måste. Ska också äta bättre, vårda mitt hår mycket bättre. 
Ta hand om mig kropp bättre helt enkelt. 
 
Jag måste kunna må bättre utseende mässigt också, vilket jag inte gjort på flera år. 
Har hatat allt med min kropp, och ogillar fortfarande allt med min kropp enormt mycket. 
Fast många säger att jag har en fin kropp och fina kurvor. 
Fattar inte vad fan ser de egentligen? De måste se en äcklig kropp? 
 
Nej men nu måste jag fixa till mig själv och må bättre. 
Men jag ska i veckan ta lite höstbilder, som min kära vän Steffie ska ta på mig med sin systemkamera. 
 Nu ska jag lägga mig ska till skolan imorgon och ska upp 6 på morgonen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback