2012-10-15

 
 
 
(Puss på er!) 
 
 
Japp idag har dagen varit upp o ned för mig. 
Imorse vakande jag med feber och mådde skit rent ut sagt. 
Och jag kom inte ens upp till skolan pga det. 
 
Men under eftermiddagen så hade jag ingen feber så jag åkte och mötte Steffie i stan. 
Vi drog till EG och hade tårttävling. 
Därefter så mötte vi upp Dimitri (hjärtat). Och tog en fika och pratade en hel del. 
Han stannade med mig i Liljeholmen dessutom fast jag sa att de var okej att han kunde åka hem. 
Han är så underbar haha. 
 
Nu är jag i alla fall hemma igen och tror att febern har kommit tillbaka. 
Jag har sura uppstötningar hela tiden och har börjat må illa om kvällarna mera nu. 
Vilket jag inte tycker om, blir tröttare dessutom mycket tidigare på kvällarna. 
Så vete fan vad det är faktiskt. 
 
Kanske vitamin brist? 
Ska i alla fall duscha snart sen gå och lägga mig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback