Så jävla sant!

 
Kan inte förstå att det är så himla sant när det gäller en viss person. 
Vad man än gör så verkar man inte vara perfekt för den personen. 
Verkar inte vara den tjejen han vill ha. 
Ser ut eller är så underbar/omtänksam mot den personen. 
 
Ändå så gör jag allt för att han ska förstå och ta mig i hans famn igen. 
Vill kunna vara din igen, men det är jag redan halft, p.g.a den relationen vi har. 
 
Kan sova bredvid dig hur lugnt som helst och somna lätt. 
Men så fort jag är hemma så kan jag inte somna fören klockan 4 på morgonen. 
Varför blir det så? 
 
Jag sa till dig igår, att jag är rädd för att jag kommer få tillbaka känslor för dig igen. 
och du sa då: Va söt du är, men vi får se vart vi hamnar då om du får tillbaka dom. Vem vet hjärtat. 
 
Vet inte hur jag skulle tolka det. 
Skulle jag bli glad eller besviken? 
 
Förut så sa han att han inte ville mer än bara att vara väldigt nära vänner. 
Tydligen så vill han mera nu. 
 
Vi får se vart allt leder till helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback