Jag hatar detta

 
 
(Saknar Paris resan). 
 
 
Jag hatar att mitt schema är så upp o ned varje dag i skolan. 
På måndagar börjar man 8:30, sen på tisdag 9:25.. Och precis dagen efter på onsdag börjar man 8:20 och på torsdag 9:55 och på fredag 8:40.. Seriöst man vaknar ju helt knäppt och blir trött mycket lättare.
Hatar att vi börjar så som börjar.. från tisdag till fredag förut så var vårat schema hur bra som helst. 
Men nu är allt fucked up för mig.. 
 
Jag är sjukt jävla trött och jag sov skit konstigt inatt p.g.a Steffie sov bredvid mig haha. 
Trångt men men.. Nu på morgonen vill alexandra ej gå upp så det är väll skit samma. 
Steffie ska upp 7 och då väcker jag henne. Jag måste ta bussen som går 7:57 i alla fall. 
Jag mår inge bra idag för att jag har för jävla ont i huvudet och har ont i hela kroppen. 
Jag hoppas att jag ej får migrän igen p.g.a all stress och frustration. 
Nu ska jag göra mig i ordning. 
Ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback